اکوآرک

گنبد حرم مطهر | پایان زیرسازی

پروژه نصب و اجرای پوشش فلزی گنبد به پایان مراحل زیر سازی خود نزدیک می شود، پروژه ای که تا کنون در راستای اجرای مدول های فلزی آن، 80 درصد از زیرسازی آهنی و حدود 60 درصد از زیرسازی آلومینیومی آن انجام شده است . همچنین پیش از این تکمیل قاب پنجره ها و پنجره های کور منار ها با مدول های فلزی برش خورده در کارخانه cncصورت پذیرفته است. در واقع اجرای پوشش فلزی گنبد این پوشش را به عنوان نوعی از نمای دکوراتیو فلزی و یا نمای با پوسته دوم مطرح می نماید چرا که تجهیزات برش کاری و خم کاری مشابهی دارند و شایان ذکر است سیستم طراحی دیتیل و جزئیات اجرائی پوششی مانند گنبد با هیچ نوع دیگری از روش اجرای نمای خشک به لحاظ پیچیدگی های منحصر به فرد آن قابل مقایسه نمی باشد.

مرحله ای که پس از آیتم اجرای زیر سازی های آلومینیومی و آهنی در راستای کار پروژه گنبد قرار خواهد گرفت، مربوط به نصب پوسته دوم نما یا به اصطلاح عملیات نهایی پروژه خواهد بود که خود این مرحله به دلیل حساسیت و پیچیدگی بالا در نصب پوشش گنبد، دقت بالایی از مهندسین معمار و اجرا کنندگان پروژه را طلب می نماید.

شرکت اکوآرک، یکی از معدود کمپانی هایی محسوب می شود که در اجرای زیرسازی آلومینیومی برای سطوح قوس دار و منحنی شکل نظیر گنبد فعالیت می نمایند. تمامی مراحل اجرا ، نصب و زیرسازی مناطق قوس دار، به دلیل طراحی دقیق و جزء به جزء دیتیل ها قبل از نصب و همچنین کنترل پیوسته و مداوم کیفیت در آیتم نصب، نتیجه منحصر به فرد و بی نقصی را به همراه خواهد داشت.

در حال حاضر پروژه نمای گنبد حرم مطهر ، جزو بزرگترین پروژه گنبدی شکل در ایران محسوب می شود.

%
0
کیفیت اجرای کار
0
مشتریان راضی
0
پروژه های خارجی
0
پروژه های داخلی

کافیست با ما در تماس باشید !

تماس با ما

برای ارتباط با ما کافیست روی دکمه زیر کلیک کنید.

خروج از نسخه موبایل