اکوآرک

هزینه اجرای نمای کرتین وال فریم لس در تهران چقدر است؟

بسیاری از افراد در مورد هزینه اجرای نمای کرتین وال فریم لس در تهران و دیگر شهرها از ما سوال می پرسند. جواب دادن به این سوال به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. برای همین ما در این مقاله به شما کمک می کنیم که با شناخت درست از این نوع نما، هزینه اجرای نمای کرتین وال فریم لس در تهران دستتان بیاید.

بسته به اینکه از کدام نوع نمای کرتین وال استفاده می کنید، نوع متریال بخش های مختلف آن چه چیزی و درجه مرغوبیت آن چقدر است، هزینه اجرای نمای لامل فریم لس در تهران متفاوت است. از طرفی این قیمت به سطح کار (نمای ساختمان) بستگی دارد. برای همین شما باید ابتدا موارد فوق را مشخص کرده باشید. در کنار اینها می توانید با مشاوران ما نیز برای کسب اطلاعات بیشتر در تماس باشید.

نمای کرتین وال طرفداران زیادی در صنعت ساختمان سازی و دنیای مدرن دارد.  این نما در دو مدل نمای یونیتایز و نمای لامل یا استیک اجرا می شود.

پروفیل های آلومینیومی این نما در کنار متریال پوششی آن که می تواند شیشه، ورق و غیره باشد در کنار هم بسیار دیدنی و شیک است.

در کنار هزینه هایی که برای این نما متحمل می شوید، بسیار مهم است که اجرای آن توسط نیروی ماهر و متخصص انجام شود.

نمای کرتین وال مانند دیواری است که فریم بندی شده است و متریال آن از مصالح بنایی و سنگین به مصالح شفاف و مدرن تغییر پیدا کرده است. برای همین از دور نظرها را به خود جذب می کند و جلوه ی متفاوتی از نما را به نمایش می گذارد.

از آن جایی که تولیدی های بی کیفیت و دلالان همواره در کمین هستند، برای کسب اطلاعات دقیق از مناسب ترین هزینه اجرای نمای کرتین وال فریم لس در تهران با ما تماس بگیرید.

خروج از نسخه موبایل