اکوآرک

نمای سرامیکی آزادی | پایان زیر سازی

اجرای زیرسازی نمای سرامیکی خشک پرسلانی پروژه آزادی در بخش های مربوط به نصب قوطی های فلزی و نصب براکت ها در همه جبهه های پروژه پایان یافته است و اجرای مراحل زیر سازی آلومینیومی و برش و آماده سازی سرامیک های پرسلانی جهت نصب بر روی زیرسازی در حال انجام است. سیستم نصب و اجرای نمای سرامیکی خشک در پروژه آزادی به شکل نمایان (VISIBLE) است و از کلیپس های استنلس استیل و ریل های اختصاصی “اکوآرک“جهت اجرای نمای سرامیکی خشک پرسلانی استفاده می گردد.

نوع کاربری پروژه پلی کلینیک آزادی، واقع در مجاورت میدان آزادی، خدماتی و درمانی بوده. به همین جهت با در نظر گرفتن جنبه های زیبایی شناختی و تطبیق نمای خارجی با رفتار سازه، دو متریال نما یعنی ورق آلومینیوم کامپوزیت به متراژ 750متر مربع و سرامیک پرسلانی به متراژ 2000متر مربع جهت اجرا در نظر گرفته شده است.

نمای سرامیکی پروژه پلی کلینیک آزادی، در دو رنگ کِرِم و خاکستری انتخاب شده است و از تایل های سرامیک پرسلانی 1سانتی با متراژ 60×120 استفاده شده است. همچنین روش اجرایی تایل ها Visible یا نمایان بوده. در این روش اجرایی سرامیک پرسلانی بواسطه کلیپس هایی که بر روی ریل های عمودی در هنگام نصب اجرا میشود، به عنوان پوسته دوم نما بر روی سازه نقش می بندد. این روش نصب علاوه بر سرعت بالا در اجرای نمای سرامیکی، عمر زیادی را به نمای کلی ساختمان می بخشد. همچنین آب بندی نما به دو بخش عمودی و افقی قابل تفکیک است، به این صورت که در آب بندی عمودی آب حاصل از باران توسط ریل های عمودی به پایین سازه و نهایتا از سازه خارج خواهند شد، اما در قسمت افقی به دلیل اینکه جوینت ها 6میلی متری می باشند، درصد نفوذ آب بسیار پایین بوده (کمتر از 1%) و حتی رطوبت وارده به داخل سازه نما به دلیل سیرکولیشن هوای موجود مابین دوپوسته ساختمان و استفاده از عایق بندی بر روی سازه اصلی پس از مدتی تبخیر و از بین خواهد رفت.

%
0
کیفیت اجرای کار
0
مشتریان راضی
0
پروژه های خارجی
0
پروژه های داخلی

کافیست با ما در تماس باشید !

تماس با ما

برای ارتباط با ما کافیست روی دکمه زیر کلیک کنید.

خروج از نسخه موبایل