اکوآرک

نمای جی اف آر سی | قیمت طراحی و اجرای نمای GFRC

برای معرفی نمای جی اف آر سی (GRFC) بهتر است ابتدا یک سوال بپرسیم؟ آیا شما نیز اعتقاد دارید که بتن می تواند یک نمای بسیار زیبا و متفاوت ایجاد کند.

از همان زمان که بروتالیسم نماهای خشن بتنی را در نمای ساختمان ها به کار بردند، علاقه به نمای بتنی ایجاد شد و به امروز رسید که معرفی نمای جی اف آر سی را داشته باشیم. نمای جی اف آر سی یا جی آر سی (GFRC) نوعی متریال بتنی است که با الیاف شیشه ترکیب شده و مقاومت و ویژگی های ظاهری آن را دستخوش تغییر کرده است.

سیلیس در سیمان موجود در بتن و در الیاف شیشه موجود است، برای همین یک پیوند به نام کریستالیزاسیون میان بتن و الیاف شیشه ای بوجود می آید. این پیوند در واقع مقاومت کششی که نقطه ضعف بتن است را تامین می کند.

در معرفی نمای جی اف آر سی باید حتما بر روی روش نصب آن نیز صحبت کرد. روش اجرا و نصب نمای GFRC به صورت اجرای خشک است. یک سازه نگهدارنده به صورت زیرسازی باید برای این نما ایجاد کرد. امروزه انواع طرح های زیبا را می توان با این نما ایجاد کرد.

در حالت کلی برای معرفی نمای جی اف آر سی می توان گفت که این نما یک نوع کامپوزیت به حساب می آید. ویژگی های خاص آن مانند شکل پذیری (می توان آن را به فرم ها و حالت های مختلف درآورد)، مقاومت بسیار بالا، مقاومت در برابر ترک خوردن و کاربردهای زیاد در نمای کاربری های مختلف آن را روز به روز خواستنی تر کرده است.

در واقع می توان گفت نمای جی اف آر سی حالتی از گذشته و نماهای سنتی دارد اما متریال آن کاملا مدرن و امروزی است. برای همین طراحان و معماران آن را همواره تایید می کنند.

قيمت نماي جي اف آر سي با توجه به درخواست مشتري در جلسه مشاوره با كارشناسان اكوآرك تعيين مي شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قيمت نماي جي اف آر سي و معرفی كامل جی اف آر سی می توانید همین الان با کارشناسان ما تماس بگیرید.

خروج از نسخه موبایل