اکوآرک

پانچ ورق آلومینیوم | قیمت ورق پانچ متال الومینیومی

قیمت ورق پانچ متال آلومینیومی در نما بسته به نوع و درجه ی کیفیت آن متفاوت است. اگر به دنبال مناسب ترین قیمت ورق پانچ متال آلومینیومی در نما هستید، در اینجا راهنمایی برای خرید شما آورده شده است. نمای پانچ متال، گزینه ی جدیدی برای طراحان و سازندگان ساختمان است. این متریال مدرن در نمای ساختمان های درمانی، مکان های عمومی و … به کار می رود. قیمت ورق پانچ متال آلومینیومی در نما به عواملی بستگی دارد و که روی هم رفته هزینه ی خرید و اجرای آن را بالا و پایین می کنند.

برای این نوع نما از ورق های آلومینیومی، فولادی، کامپوزیت و فایبر سمنت استفاده می شود. اگر به ظاهر این نوع نما نگاه کنید، متوجه می شوید که ظاهر آن نیمه شفاف است. چنانچه نمای پانچ متال را بر روی قسمت های دیواری و شیشه ای نصب کنید، قیمت ورق پانچ متال آلومینیومی در نما کاهش می یابد. از طرف دیگر، نماهای دوپوسته پانچ متال که با دستگاههای خاص برای نمای سی ان سی بر روی آنها طرح های متخلخل ایجاد می کنند، مقداری هزینه برتر است.

عوامل موثر بر قیمت ورق پانچ متال آلومینیومی در نما

  • کیفیت ورق ها
  • نحوه ی برش ورق
  • طرح های ورق ورق پانچ متال
  • نصب شدن بر روی دیوار یا شیشه
  • میزان مورد نیاز برای اجرای نما

ورق پانچ متال را باید به گونه ای انتخاب کنید که برای تمام فصول سال قابل استفاده باشد. این را بدانید که برای پوشاندن لوله های نامرتب، برای ایجاد سایه اندازی در بخش های خاص، ایجاد جریان هوا و تهویه ی هوا، یکی از بهترین گزینه ها به کار بردن ورق پانچ در نما است.

سفارشی بودن نمای پانچ متال

سفارشی بودن نمای پانچ متال آلومینیومی تاثیر زیادی در قیمت تمام شده ورق مورد نیاز در این نما دارد چرا که طراحی الگوی مورد نظر آرشیتکت نوع برش ها نوع خم کاری ها و درصد تخلخل ورق را تعیین می نماید.نحوه ی برش دادن این ورق ها هم در قیمت ورق پانچ متال آلومینیومی در نما تاثیر دارد و هم در کیفیت اجرای آن. امروزه به روش های برش لیزری و دستگاه سی ان سی این کار را انجام می دهند. کیفیت کار با دستگاه سی ان سی بالاتر است و مخصوصا برای ورق های فایبر سمنت به کار می رود. اما برش لیزری را بیشتر برای ورق های آهنی به کار می برند و سطح کیفیت آن متوسط است.

همانطور که دیدید بسته به عوامل مختلف، قیمت ورق پانچ متال آلومینیومی در نما نیز متفاوت است. شما به راحتی می توانید میزان ورق مورد نیاز و قیمت آن را از کارشناسان ما جویا شوید. پس برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

خروج از نسخه موبایل