اکوآرک

قیمت نمای سمنت برد چقدر است؟

قبل از همه چیز باید بگوییم که قیمت نمای سمنت برد در مقایسه با زیبایی و جذابیتی که به نماهای داخلی و خارجی ساختمان می دهد برای طرفداران آن مسئله ای نیست. اما ما در این مقاله ضمن معرفی این نما قصد داریم شما را قیمت نمای سمنت برد و عوامل موثر بر آن آشنا کنیم. پس حتما تا آخر با ما همراه باشید.

همانطور که میدانید نمای سمنت برد به معنای صفحات سیمانی هستند اما الیاف طبیعی سلولزی و سیلیس به ساختار آن اضافه شده است که خاصیت و مقاومت آن را افزایش داده است. ویژگی بسیار خوب این نما این است که آن را در نمای داخلی، نمای خارجی، در پارتیشن بندی ها، در سقف های کاذب و … به کار می برند. کارایی زیاد آن و از طرف دیگر هزینه های مناسب قیمت نمای سمنت برد سبب شده است که طرفداران آن زیاد باشد. مزیت هایی در نمای سمنت برد وجود دارد که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دوام بالای نمای سمنت برد
  • ایمنی بالای این نوع نما
  • سرعت نصب آن بالاست و نیاز به مهارت خاصی ندارد.
  • به صرفه جویی در نمای ساختمان کمک می کند.س
  • مقاومت آن در برابر شرایط جوی مختلف زیاد است

عموما صفحات نمای سمنت برد را در بسته بندی های 120 ورق، 100 ورق، 80 ورق، 70 و … عرضه می کنند. شما بسته به میزان مصرف و نیاز خود و در واقع بر اساس متره و برآوردی که نمای ساختمان شما نشان می دهد نسبت به مقدار لازم آن باید اقدام کنید. قیمت نمای سمنت برد بر اساس درجه مرغوبیت صفحات، ضخامت آنها، کاربردی که دارند، ابعاد و تعدادی که خریداری می شوند متفاوت است. برای همین بهتر است برای گرفتن نرخ مناسب قیمت نمای سمنت برد با کارشناسان ما تماس بگیرید.

خروج از نسخه موبایل