اکوآرک

فروش سرامیک 60*120 نما

سرامیک 60 × 120 سانتی متر مخصوص نمای خشک چیست؟

سرامیک یک ماده ی جامد می باشد که مواد تشکیل دهنده ی آن اغلب غیرآلی و غیرفلزی می باشد. از نظر شیمیایی سرامیک از ترکیب خاک رس با ماسه و فلدسپات در دمای زیاد تولید می شود که در نهایت به صورت توده ای شیشه می باشد و تقریبا غیر حلال می باشد و بسیار سخت می باشد. سرامیک یک گزینه مناسب برای فضاهای می باشد که در معرض رطوبت قرار دارد. سرامیک ها در انواع مختلف لعاب دار و بدون لعاب ارائه می شود. فروش سرامیک در ابعاد مختلف در ایران وجود دارد. ما در این مقاله قصد داریم فروش سرامیک 60*120نما بپردازیم.

ابعاد مختلف سرامیک نما


در دنیای امروز اگر چرخی در بازار مصالح ساختمانی بزنیم با انتخاب های زیادی برای پوشاندن کف و دیواره ها روبرو می شویم. سرامیک یک پوشش مناسب و کاربردی برای پوشاندن  نمای ساختمان می باشد. امروزه سرامیک در ابعاد مختلف در بازار موجود می باشد که در زیر باهم بیشتر با این ابعاد آشنا می شویم.
سرامیک 40 در100 سانتی متر
سرامیک 60در60 سانتی متر
سرامیک 60در120 سانتی متر
سرامیک 80در80 سانتی متر

سرامیک 80×120 سانتی متر

ابعاد مذکور در بازار ایران موجود بوده و در صورت نیاز ابعاد سفارشی نیز توسط تولیدکنندگان پذیرفته می شود. هر چند سرامیک های سفارشی گران تر می باشد.
در واقع از لحاظ مواد مصرفی و تکنولوژی تولید تمام این ابعاد یکسان بوده، اما انتخاب ابعاد با توجه به سلیقه مشتری و طراحی فضای مد نظر وی می باشد. هر چند می توان گفت سرامیک 60*120 نما از بعد زیبایی در فضاهای بزرگ بسیار زیبا و چشم گیرتر می باشد.خرید و فروش سرامیک 60*120نما در ایران بسیار گسترده می باشد.

سرامیک های 60×120 سانتی متر پرسلانی مخصوص نما

این نوع از سرامیک ها در طرح های سنگ مانند و چوب ارائه می شوند که بسیار زیبا بوده و فضای طبیعی را به محیط هدیه می دهند. این نوع از سرامیک ها اغلب برای فضای سالن استفاده می شوند. همچنین نوعی دیگر از سرامیک ها هستند که به سرامیک های سه بعدی مطرح می شوند و برای استفاده در سرویس بهداشتی و استخر بسیار مناسب می باشند.

سرامیک ها در ابعاد و طرح های مختلف ارائه می شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نمای سرامیک پرسلانی و روش های طراحی و اجرای آن از طریق لین به صفحه مربوطه مراجعه کنید.

فروش سرامیک 60*120نما


فروش سرامیک 60*120نما در بازار ایران در طرح ها و رنگ های مختلف صورت می گیرد. خرید و فروش سرامیک در ایران به صورت حضوری و مجازی از طریق سایت های مختلف صورت می گیرد. انتخاب سرامیک 60*120 بستگی به چیدمان نمای ساختمان دارد. البته باید گفت با توجه به اینکه نمای ساختمان یک فضای بزرگ محسوب می شود، انتخاب ابعاد بزرگ مانند 60*120 به زیبایی نما و کاهش هزینه های اجرا می انجامد.

در زیر به چند نوع سرامیک 60 در 120 سانتی متر مخصوص نما اشاره می کنیم:

سرامیک 60 ×120 سانتی متر لعاب دار:

این نوع از سرامیک ها از ترکیب خاک رس با متریالی فاقد کربنات کلسیم می باشد. این نوع سرامیک در طی مراحل پخت با رنگ دانه ترکیب می شود. سرامیک لعاب دار دارای طرح های مختلفی از لعاب مات و براق می باشد.

سرامیک های مولتی کالر فول بادی 60×120 سانتی متر:

سرامیک فول بادی 60×120 سانتی متر با این مزیت که بیسکویت و هسته آن ها نیز رنگ  میشود و در صورت ایجاد خش بر روی سرامیک ظاهر کلی آن به حفظ می شود .
سرامیک ها دارای نمونه های مختلف می باشد.

سرامیک های پرسلانی:

این نوع از سرامیک ها در دمای بالا تولید می شوند و به علت دمای بالا از ماهیت تخلخل و شیشه ای کمتری برخوردار هستند. همچنین سرامیک های پرسلانی از قطر بیشتری برخوردار هستند و جذب آب کمتر را دارند. سرامیک های پرسلانی از استحکام بیشتری دارند و مناسب برای کف می باشند.

خروج از نسخه موبایل