اکوآرک

شرکت های مجری نمای خشک | پیمانکار نما

یکی از چالش های مهم در اجرای پروژه های بزرگ ساختمانی برای کارفرمایان انتخاب پیمانکاران جزء و یا پیمانکاران همکاری می باشد که هر یک در اجرای قسمتی از پروژه تخصص ویژه ای داشته باشند.

یکی از آیتم های برجسته در این زمینه نمای ساختمان است یا بهتر بگوییم انتخاب شرکت پیمانکار نمای خشک و شرکت مجری نمای خشک و نمای مدرن همواره به عنوان یکی از اصلی ترین دغدغه های کارفرمایان محترم در این زمینه می باشد. 

از آن جا که در زمینه اجرای نمای مدرن و اجرای نمای خشک رتبه بندی خاصی از سوی مراجع ذیربط برای شرکت های فعال مجری نمای خشک در این حوزه وجود ندارد دشواری های انتخاب شرکت مجری نمای خشک را برای کارفرمایان و سازندگان دوچندان می کند. به همین دلیل در این جا به مواردی که از ملزومات اصلی معتبر بودن یک شرکت مجری نمای خشک است می پردازیم .

آیا شرکت نمای خشک دفتر فنی جهت تهیه نقشه های شاپ درائینگ دارد؟

مهم ترین موضوع در معتبر بودن یک شرکت مجری نمای خشک توانایی آن شرکت در تهیه نقشه های اجرایی که اصطلاحا نقشه های شاپ درائینگ نامیده می شد و میزان دقت آن نقشه ها در پروژه های قبلیشان است پس بهتر است حتما از دفتر فنی و نحوه تهیه نقشه های پروژه های جاری ان شرکت بازدید به عمل آید و دقت شود که اصول پیش ساخته سازی مصالح زیرسازی نمای خشک در شرکت مجری نمای خشک مربوطه در حال پیاده سازی باشند از جمله وجود لایه نقشه برداری در همه فایل هایی که بخش فنی آن شرکت بر روی آن ها کار می کنند.

آیا شرکت نمای خشک کارخانه مونتاژ لامل های کرتین وال و برش مصالح آلومینیومی و استیل مربوط به زیرسازی نمای خشک را دارد؟

موضوع مهم دیگر که کیفیت ساخت زیرسازی های نمای خشک را تحت تاثیر زیادی قرار می دهد. دارا بودن کارخانه مونتاژ مصالح آلومینیومی می باشد عدم وجود تجهیزات مونتاژ نشان می دهد که مصالح زیرسازی نمای پروژه شما قرار است به صورت آزمون و خطا در محل کارگاه پروژه تان برش و اسمبل گردند که کیفیت ساخت را به شدت پایین آورده و همچنین پرت مصالح گران قیمت آلومینیومی را افزایش و همچنین زمان اجرای کار را طولانی می نماید.

بنابراین حتما از کارخانه و تجهیزات مونتاژ شرکت مجری نمای خشک نیز بازدید به عمل آورید. این موضوع هم در نمای کرتین وال که لقمه گذاری و برش لامل های کرتین وال از اهمیت زیادی برخوردار است و هم در نمای آلومینیوم کامپوزیت که پانل ها باید حتما به صورت برش و شیار خورده به کارگاه ساختمانی ارسال شوند و گرنه در محل پروژه ممکن است به هر نحوی برش و نصب شوند که کیفیت کلی درزهای نما و زیبایی آن را تحت تاثیر قرار می دهد. همچنین در نمای سرامیک خشک به دلیل وجود زیرسازی های آلومینیومی و کلیپس های استنلس استیل این موضوع بسیار مهم است.

آیا شرکت نمای خشک مستندات مربوط به چگونگی کارهای گذشته خود دارد؟

احراز صحت رزومه برای یک شرکت مجری نمای خشک و اصولا شرکت های نما موضوعی قابل تامل است چرا که عمومیت و قابل دسترسی بودن تصویر برداری از نماهای ساختمان های مختلف در سطح شهر و انتشار عکس توسط شرکت مربوطه به تنهایی برای اطمینان از اجرای نمای پروژه مربوطه توسط آن شرکت کافی نمیباشد. به همین دلیل در مناقصات مربوط به انتخاب شرکت مجری نمای خشک معمولا از آن ها می خواهند که قرارداد های مروبوط به پروژه های ثبت شده در کاتالوگشان را هم ارائه دهند .

خرید شیشه و سرامیک نمای خشک را به پیمانکار نمای خشک واگذار نکنید.

یک شرکت مجری نمای خشک دارای توان فنی بالا برای ارائه خدمات مهندسی می باشد بنابراین پس از اجرای عملیات نقشه برداری و تهیه نقشه های شاپ درائینگ می تواند مقدار شیشه را در نمای کرتین وال و سرامیک را در نمای سرامیک خشک با دقت میلیمتر طی جداول اکسل ارائه نماید و خرید شیشه و سرامیک در این مرحله به وسیله جداول اندازه دقیق و یا مسئولیت شرکت نمای خشک و  بدون واسطه می تواند توسط کارفرما انجام شود.

شرکت اکوآرک با دارا بودن کلیه آیتم های مطرح شده یکی از معتبر ترین شرکت های خدمات مهندسی نما Facade Engineering در سطح خاورمیانه بوده و آمادگی کامل جهت مشاوره و اجرای نمای خشک را دارا می باشد.

خروج از نسخه موبایل