اکوآرک

اجرای سرامیک نمای پروژه آزادی

اجرای سرامیک خشک پروژه آزادی واقع در خیابان آزادی ، در حال نصب می باشد. تا کنون ، 60% از نصب نمای سرامیک خشک این پروژه را با موفقیت پشت سر گذاشته ایم. اجرایسرامیک خشک پرسلانی استفاده شده در این پروژه به روش نمایان (Visible) انجام شده است. یعنی تایل های سرامیکی توسط کلیپس های استنلس که در مرحله نصب زیرسازی بر روی قوطی های فلزی اعمال شده است ، بر نمای سازه نقش خواهند بست

اجرای سرامیک

تیم طراحی اکوآرک ، پس از تهیه نقشه شاپ دراوینگ و مشخص کردن جزئیات طراحی ، در اجرای هرچه بهتر و بدون نقص تر نمای سرامیک خشک پروژه آزادی نقش مهمی را اجرا کرده اند. همچنین ، تیم کنترل کیفیت شرکت اکوآرک با حضور خود در محل پروژه و انجام تست های متفاوت و بررسی تایل ها ، به این امر بهبود بخشیده اند.

از مزایای نصب سرامیک به روش نمایان یا Visible ، میتوان به عمر بالای تایل ها اشاره نمود. همچنین شاید مقاومت این نما در برابر شرایط آب و هوایی مختلف ، باد و آلودگی صوتی ، از دلایلی به شمار می رفتند که کارفرمایان این پروژه تصمیم بر انتخاب این متریال نما گرفتند.

لازم به ذکر است ،  این روش از اجرای سرامیک و همچنین جنس تایل های سرامیک خشک پرسلانی ، ظاهری چشمگیر به نمای پروژه آزادی بخشیده است. به طوری که تمامی پرسنل در انتظار هرچه زود تر این پروژه به سر می برند.

%
0
کیفیت اجرای کار
0
مشتریان راضی
0
پروژه های خارجی
0
پروژه های داخلی

کافیست با ما در تماس باشید !

تماس با ما

برای ارتباط با ما کافیست روی دکمه زیر کلیک کنید.

خروج از نسخه موبایل